مزایای بیمه بدنه


باور غلطی در میان رانندگان جا افتاده که داشتن بیمه شخص ثالث کافی است و نیازی به داشتن بیمه بدنه نیست! این دو محصول بیمه‌ای هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند.

اگر نگاهی به اسم بیمه شخص ثالث بیندازد، تکلیفش روشن است که قرار نیست خسارت ماشینتان را بدهد. کاری که بیمه شخص ثالث انجام می‌دهد جبران خسارت‌های جانی و مالی‌ای است که برای شخص ثالث اتفاق افتاده و اگر برای ماشین شما اتفاقی بیفتد این دیگر ربطی به بیمه شخص ثالث ندارد.

بیمه بدنه جزو محصولات بیمه‌ای مربوط به ماشین است اما مثل بیمه شخص ثالث، داشتن آن اجباری نیست. یعنی اگر بیمه بدنه نداشته باشید ماشین شما را به پارکینگ منتقل نمی‌کنند یا جریمه‌تان نمی‌کنند، اما ماشینتان در مقابل آسیب‌های بسیار زیادی که در ادامه درباره‌شان خواهیم گفت، بی سرپناه خواهد بود.

مزایای بیمه

مزایای بیمه بدنه می‌شود همان پوشش‌هایی که این محصول بیمه‌ای به شما ارائه می‌کند. شما اول از همه پولی که پرداخت می‌کنید و بیمه بدنه را می‌خرید، پوشش‌هایی برای ماشینتان در نظر گرفته می‌شود که تحت عنوان پوشش‌های اصلی است. علاوه بر این پوشش‌های اصلی شما می‌توانید با پرداخت هزینه حداقلی از پوشش‌های اضافه‌ای هم بهره ببرید.

پوشش های اصلی

تصادف

اولین مورد از مزایای بیمه بدنه این است که اگر ماشینتان به جسمی ثابت یا متحرک برخورد کند و بیمه بدنه داشته باشید، خیالتان تخت! می‌توانید خسارت بگیرید.

سرقت کلی ماشین

آمدیم و ماشینتان را دزدیدند! حالا چه کار می‌شود کرد؟ بیمه بدنه که داشته باشید و 60 روز از دزدیده شدن ماشینتان و اعلام سرقت شما به کلانتری بگذرد، می‌توانید پول ماشینتان را از شرکت بیمه بگیرید. به همین سادگی!

آتش سوزی

اگر ماشینتان یا لوازم یدکی آن دچار آتش‌سوزی شود یا به شکلی منفجر شود، بیمه بدنه که داشته باشید، شرکت بیمه خسارت شما را پرداخت خواهد کرد.

پوشش های اضافی

علاوه بر پوشش‌های اصلی، شما می‌توانید با پرداخت حق‌بیمه بیشتر پوشش‌های تکمیلی زیر را به بیمه‌نامه خود اضافه کنید.

این پوشش ها عبارت است از: سرقت جزئی، شکسته شدن شیشه، بلایای طبیعی، ترانزیت، پاشیده شدن اسید و ماده های مختلف شیمیایی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

مدیر سایت

محافظت میکنیم، نه پیش بینی!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم