اخبار

دریافت نشان ملی خلاقیت و نوآوری توسط تیم حس خوب زندگی بیمه آسیا

دریافت نشان ملی خلاقیت و نوآوری توسط تیم حس خوب زندگی بیمه آسیا

هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سراسر کشور در مرکز همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار شد و شرکت حس خوب زندگی موفق به اخذ نشان خلاقیت و نوآوری گردید. ... ادامه مطلب

پیام نوروزی مدیرعامل بیمه آسیا

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال 1402 و عید نوروز، این روز را به خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: "بسم الله الرحمن و الرحیم خداوند‎ سبحان را شکر گزاریم که تقارن بهار طبیعت با لطافت و زیبایی‎اش را با بهار دلها در ماه مبارک رمضان، میهمان وجودمان ساخت تا رحمت و برکتش را در لحظه لحظه زندگیمان جاری سازیم. صمیمانه ترین قدردانی و تقدیر در روزهای استقبال از نوروز 1402 را همراه با تبریک آغاز سال جدید تقدیم تمامی همکارانم و خانواده مکرمشان در سراسر کشور می نمایم. سال 1401 سال تداوم موفقيت هاي چشمگیر بیمه آسیا بود که با برنامه ریزی دقیق و همچنین انسجام و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا همچنان با عناوین توانمند، برند محبوب، برگزیده و خوشنام در صنعت بیمه کشور می درخشد و قلوب بیمه گذاران را سرشار از اعتماد و اطمینان می کند. انتخاب بیمه آسیا به عنوان برند محبوب بیمه‌ای، نشان می دهد که در حفظ و افزایش وفاداری بیمه گذاران در حوزه ارائه خدمات بیمه ای متناسب با نیاز جامعه و پرداخت دقیق و منصفانه خسارت‌ها عملکرد مناسبی را به ثبت رسانده‌ است. رویکرد حساب‌شده بیمه آسیا در ابعاد فنی و مالی همراه با روحیه جهادی معاونین، مدیران، سرپرستان و روسای شعب و نیز شبکه توانمند فروش موجبات تامین حداکثری منافع بیمه‌گذاران و سهامداران را به دنبال داشته است. نسبت و سهم بالای شبکه فروش بیمه آسیا از کل حق بیمه تولیدی به وضوح نشان می‌دهد که این همراهان، نقش اصلی را در رقابت حرفه ای و سالم ایفا کرده و مدیران نقش راهبردی ، نظارتی و حمایتی را همچنان سر لوحه کار خود قرار داده اند. عملکرد بیمه آسیا در حوزه سرمایه‌گذاری و مالی و اصلاح صورت‌های مالی و حذف بندهای حسابرسی با مهر تایید سازمان حسابرسی کشور یک نقطه عطف در تاریخ صنعت بیمه است؛ دستاوردی بی‌نظیر که نشان از اصلاح ساختار مالی و حساب سود و زیان و ترازنامه بیمه آسیا دارد. در سال 1402 بر آنیم، با تقویت زیرساخت های دیجیتال شرکت و تدوین طرح های راهبردی، به توسعه بیش از پیش زیرساخت های خدمات آنلاین به مشتریان در جهت افزایش سطح کیفیت خدمات بیمه ای بپردازیم. در این سال با تاکید بر حفظ جایگاه شرکت در صنعت بیمه، بر توسعه و تنوع بخشی محصولات بیمه ای تمرکز خواهیم کرد و ضمن ارج نهادن به تلاش ارزشمند همکاران و شبکه فروش، برنامه های مدون آموزشی برای افزایش سطح دانش و عملکرد این عزیزان را سرلوحه برنامه های شرکت قرار خواهیم داد. امروز بیمه آسیا نتیجه یک خرد جمعی، سیاست راهبردی روشن و همراهی و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا است و مدیریت ارشد آن مصمم است تا این شرکت معظم بیمه ای را همچنان در اوج و بالندگی نگه دارد. حمایت های بی دریغ سهامداران، تدابیر سنجیده هیات مدیره، همراهی بی بدیل معاونین، تلاش بی پایان مدیران و مشاوران کاردان و کارکنان متعهد و سختکوش و شبکه فروش حرفه ای و توانمند را ارج نهاده وحلول سال نو و بهار نشاط آفرین را صميمانه تبريك و تهنيت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همکاران عزیزم و خانواده‎های معززشان، شادکامی و خوشبختی فراوان در سال جدید آرزومندم. ... ادامه مطلب

شعب کشيک بيمه آسيا در ایام نوروز اعلام شد

دارات صدور و خسارت بيمه هاي اتومبيل، بیمه های درمان و شعب کشیک بيمه آسيا در تهران و مراکز استان ها و شهرستان ها، در روز 29 اسفنـد سـال 1401 و روزهای دوم، سوم و چهارم فـروردين ماه سـال1402 از ساعت 30/8 تا 13 آماده ارائه خدمات بيمه اي هستند. ... ادامه مطلب

توانگری مالی بیمه آسیا

توانگری مالی شرکتهای بیمه سال ۱۴۰۰ در واقع یک اصطلاح است که در خصوص توانمندی هر یک از این شرکت ها در زمینه عمل به تعهدات خود که در قبال بیمه گذاران شکل می گیرد، تا چه اندازه دارایی دارند. ... ادامه مطلب

صندوق تامین خسارت های بدنی یك نهاد مشكل گشا و مكمل صنعت بیمه به حساب می آید

منابع ناشی از دریافت حق بیمه شخص ثالث باید در مسیر جبران خسارات و زیان های سوانح رانندگی هزینه شود و هر گونه تکالیف تحمیلی به افزایش فشار مالی به بیمه گذاران و در نهایت به فرار بیمه ای منتهی خواهد شد. ... ادامه مطلب
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم